Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 11:38:49 +0200

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/00905 aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Laiaküla, Lilleoru 
haljak// Narva maantee T12// T13// Pärnamäe tee L5// Lubja küla, Alajaama 
tee// 17// Kaare tee L1// Kangru tee// Paelille tee L1// Pärnamäe küla// 
L3// Pärnamäe tee lõik 1// Viimsi alevik, Aiandi tee (null) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Edastan Teile ehitusseadustiku § 31 lõike 2 
ja 4 kohaselt arvamuse avaldamiseks projekteerimistingimuste eelnõu 
rajatavat Iru-Viimsi 110 kV pingega maakaabelliini teenindamiseks ja 
alajaamade vahelise andmeside tagamiseks sidekaabelliini ehitusprojekti 
koostamiseks. Kõrgepinge maakaabelliini projekteerimistingimuste 
taotlemisel, mis on juba väljastatud ei esitatud taotlust sidekaabelliini 
rajamiseks. Eelnevas tulenevalt esitati täiendavalt projekteerimistingimuste 
taotlus sidekaabelliini rajamiseks, mis on esitatud Teile arvamuse 
avaldamiseks. Sidekaabel rajatakse kõrgepingemaakaabliga samasse kaevikusse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26887823>  (menetlus nr: 
414875), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 24.02.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (RAIDO KÜBARSEPP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister